2.1 BEREHALAKO GIZARTE ARRETA EMATEKO ZERBITZUA

Berehalako gizarte arreta emateko zerbitzu bat abiaraztea. Horrela, Gizarte Zerbitzuen arreta eredua hobetzea, Gizarte Zerbitzuen eta Lehenengo Arreten Plan Berriaren bidez, eta lehenengo hitzordurako itxaron denbora 10 egunetik 5 egunera murriztea.

Helburua
2. GIZARTE EKINTZA
Hasiera-data
2020/12/02 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Gizarte-ekintza, Herritarrentzako arreta
Lehen arreten berehalako gizarte-arretako zerbitzua jartzea

Amaituta

Lehen hitzordua emateko denbora 10 egunetik 5era murriztea

Egungo balioa:5 1.hitzordua itxaroteko egunak

Helburua:5 1.hitzordua itxaroteko egunak

Jarraipena

Hobekuntzak 2022an
Eguneratze-data: 2022/12/31

2022an, Gizarte Zerbitzuen arreta-ereduari buruzko diagnostiko bat egin da, eta epe labur, ertain eta luzerako (3 urte) hobekuntza-ekintzak identifikatu dira. Ezarpenerako gizarte-aholkularitza bat kontratatuko da. Oinarrizko Gizarte Zerbitzuak berrantolatzeko lehen neurriak ezartzen ari dira (2020ko azaroa - 2023ko otsaila)

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioak)
  • Lehen arreten berehalako gizarte-arretako zerbitzua jartzea: Amaituta
  • Lehen hitzordua emateko denbora 10 egunetik 5era murriztea: 5 1.hitzordua itxaroteko egunak
Oinarrizko zerbitzuak antolatzea lehen hitzordurako itxaronaldiak murrizteko
Eguneratze-data: 2022/12/31

Oinarrizko Zerbitzuen antolaketa berria ezartzen ari da funtzionamendua bateratzeko eta lehen hitzordurako itxaronaldiak murrizteko

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioak)
  • Lehen arreten berehalako gizarte-arretako zerbitzua jartzea: Amaituta
  • Lehen hitzordua emateko denbora 10 egunetik 5era murriztea: 5 1.hitzordua itxaroteko egunak
Esku-hartze komunikatria eta oinarrizko gizarte-zerbitzuen atalerako antolaketa-proiektu berria
Eguneratze-data: 2021/10/11

Esku-hartze komunikatria eta oinarrizko gizarte-zerbitzuen atalerako antolaketa-proiektu berri bat diseinatu du. Plan honek hobetzeko, lana sistematizatzeko, laneko herrmaineta berriak egiteko, prozedura berrikusteko, aplikazio informatikoa egokitzeko eta ekipoak koordinatzeko (TS eta Admons), atalak eta beste arlo batzuk koordinatzeko ekintzak aurreikusten ditu. Proiektu honek ziduadaniari arreta hobea eskaintzen lagunduko du

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Lehen arreten berehalako gizarte-arretako zerbitzua jartzea: Amaituta
Pandemiaren aurretik hasitako plana berriro ezartzea, itxarote-egunak murrizteko
Eguneratze-data: 2021/05/10

Berriro ekin zaio pandemiaren aurretik hasitako planari, OGZetan itxarote-egunak murrizteko, eta arreta-egunak, lehen hitzorduak eta jarraipen-hitzorduak berreskuratu dira

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Lehen arreten berehalako gizarte-arretako zerbitzua jartzea: Prozesatzen