3.6. TAO eremu berriak aztertzea eta, kasua bada, handitzea.

Bilboko kaleetan aparkaleku eskaera handia denez bai egoiliarren bai bisitarien aldetik, bide publikoko aparkatokiak hartarako bereziki egindako udal ordenantza baten bidez eta Bilboko kale jakin batzuetan aparkaldia kontrolatu eta antolatzeko kontzesiozko zerbitzu bat ezarriaz arautzen du, oreka bilatuaz auzokoen aparkatzeko beharren eta eskura dauden aparkatokiak gidarien artean banatu ahal izateko
behar den nahitaezko ibilgailu txandakatzearen artean.
Datozen urteotara begira, TAO aparkatzeko arazo larriagoak eta eskaera handiagoa dagoen beste leku batzuetara zabaltzea komeni den pentsatuko da. Kasu guztietan, parte hartzeko eta herritarrek kontrastatzeko prozesuak bultzatuko dira barruti kontseiluen bitartez, tartean diren talde guztien iritzia eta proposamenak jaso ahal izateko.

Helburua
3. Garraioa, mugikortasuna eta irisgarritasuna.
Hasiera-data
2019/06/01 (aurreikusitakoa)
Amaiera-data
2023/04/30 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Herritarren parte-hartzea eta gobernu irekia, Trafikoa eta mugikortasuna
Eremu geografikoak
Guztiak
TAO eremuak handitzeko proiektuaren aurrerapen-maila.

%50

Jarraipena

Jarduketen segimendua 2021eko ekainaren 30ean.
Eguneratze-data: 2021/06/30

Berariazko azterlanak egin dira San Inazio eta La Peñako guneetan eta horiek erakusten dute beharrezkoa dela araututako aparkatzeko zerbitzua gune horietara hedatzea.. Halaber, berariazko azterlan bat egin da Arangoitiri dagokionez.

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • TAO eremuak handitzeko proiektuaren aurrerapen-maila.: %50
Dokumentuak
Jarduketen segimendua 2020ko abenduaren 31n.
Eguneratze-data: 2020/12/31

PENDIENTE

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • TAO eremuak handitzeko proiektuaren aurrerapen-maila.: %0