Turismoa
Ekintzak
(antolamendu irizpidea: informazioa eguneratutako dataren arabera)
2.2.12. Turismoko Bilbo Bonua.
Azken eguneratzea: 2020/12/31
Bonu horiek Bilboko turismo-sektorean zuzeneko kontsumoa sustatzeko dira.
20 euroko 25.000 bonu dira.
Adibidez: % 20ko deskontu-bonua Bilbon egindako edozein erosketarako, 100 eurora arte.
- Helburua
- 2.2.b. EKONOMIA ETA ENPLEGUA. Bilbon zuzenean kontsumitzeko pizgarriak. Bilbo bonuak.
- Hasiera-data
- 2020/05/08 (aurreikusitakoa 2020/05/08)
- Amaiera-data
- 2020/12/31 (aurreikusitakoa 2020/12/31)
- Aurrekontua
- 500.000 €
- Gai sektorialak
- Tokiko merkataritza, Kontsumoa, Turismoa
Prozesatzen
2.2.14. Sustapen-ekintzak hurbiltasun-merkatuetan.
Azken eguneratzea: 2020/12/31
Hurbiltasun-merkatuen artean Bilboko turismo-eskaintza sustatzera bideratutako neurria.
Aurreikusten da pertsonen mugimenduen liberalizazioa geografikoki eskalatuko dela; horrela, hurbiltasunezko merkatuak izango dira berreskuratuko diren aurrenekoak.
Bestalde, norakoaren segurtasun-pertzepzioa handiagoa izango da Bilboko errealitatea hurbilagotik bizi izan duten pertsonentzat eta gure hirira berezko garraiobide batekin edo distantzia laburreko garraiobide batekin etor daitezkeenentzat.
- Helburua
- 2.2.c. EKONOMIA ETA ENPLEGUA. Hiriaren promozio turistikorako ez-ohiko ekintzak.
- Hasiera-data
- 2020/05/08 (aurreikusitakoa 2020/05/08)
- Amaiera-data
- 2020/12/31 (aurreikusitakoa 2020/12/31)
- Gai sektorialak
- Tokiko merkataritza, Turismoa
Amaituta
2.2.15. Alderantzizko sustapen-ekintzak turoperadore eta preskriptoreekin.
Azken eguneratzea: 2020/12/31
Bilboko turismo-eskaintza sustatzeko neurria, bitartekaritzaren bidez eta Bilbora joz.
Nazioarteko promozio turistikoa berriz orientatuko da alderantziko ekintzen aldeko apustua egiteko, hau da, norakoan bertan egiten diren ekintzen alde eginez, bitartekaritza edo Bilborako preskripzioa erakarriz.
Epe ertainera duen efektuaz gain, horrelako ekintzetan egindako inbertsioak eragin zuzena dauka tokiko sektore turistikoan eta, aldi berean, lan estuagoa eta kolaboratiboagoa ahalbidetzen du gure enpresekin eta horien artean ere bai.
- Helburua
- 2.2.c. EKONOMIA ETA ENPLEGUA. Hiriaren promozio turistikorako ez-ohiko ekintzak.
- Hasiera-data
- 2020/05/08 (aurreikusitakoa 2020/05/08)
- Amaiera-data
- 2020/12/31 (aurreikusitakoa 2020/12/31)
- Gai sektorialak
- Tokiko merkataritza, Turismoa
Prozesatzen
2.2.8. Turismo-arloko produktuak eta zerbitzuak saltzeko kanal berriak.
Azken eguneratzea: 2020/12/31
Salmenta-kanal digital berriak zein aurrez aurrekoak eskaintzea turismo-arloko produktuak eta zerbitzuak eskaintzen dituzten tokiko enpresei, Udal Turismo Bulegoan aurrez aurreko salmenta egiteko aukera eskainiz eta salmenta-kanal digital bat sortuz, adibidez.
- Helburua
- 2.2.a. EKONOMIA ETA ENPLEGUA. Saltokien, mikroETE-en, autonomoen eta ekintzaileen lehiakortasuna berreskuratzeko eta hobetzeko laguntza.
- Hasiera-data
- 2020/05/08 (aurreikusitakoa 2020/05/08)
- Amaiera-data
- 2020/12/31 (aurreikusitakoa 2020/12/31)
- Aurrekontua
- 20.000 €
- Gai sektorialak
- Tokiko merkataritza, Ekonomiaren Garapena, Enplegua eta talentua, Industria, Turismoa
Amaituta