2.2.10. Sustapen digitala indartzea.

Neurri horrek esan nahi du kanpaina digitalak indartu behar direla, egoera berri honetan funtsezko tresna diren aldetik, kontsumitzaileengana iritsi ahal izateko eta, gure turismo-eskaintzaren aurkezpenetik aurrera, horietan eragiten saiatzeko.

Helburua
2.2.c. EKONOMIA ETA ENPLEGUA. Hiriaren promozio turistikorako ez-ohiko ekintzak.
Hasiera-data
2021/01/01 (aurreikusitakoa 2021/01/01)
Amaiera-data
2021/12/31 (aurreikusitakoa)
Aurrekontua
75.000 €
Gai sektorialak
Kontsumoa
Gauzatze-egoera

Prozesatzen

Jarraipena

Egindako jardueren segimendua 2021eko ekainaren 30ean.
Eguneratze-data: 2021/06/30

Bitarteko digitalak azken kontsumitzaileekin komunikatzeko funtsezko tresna bihurtu dira.  Pandemiaren une honetan, helburu nagusia da publiko horrekin konektatzea, komunitatea eta  “engagement” delakoa (lotura emozionala) sortuz mugikortasuna ahalbidetu arte.

Proiektuan aurrera egin da, kanpaina honi dagokion briefing teknikoa eta sormenezko briefinga  zehaztuta. Zerbitzua kontratazio-fasean dago.

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Gauzatze-egoera: Prozesatzen