1. Euskal Merkataritzaren Gida Plana egin, 2017-2020 urteetarako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Planaren ezarpen esparruan
xx
- Helburua
- 31. Euskal merkataritza-sektorearen lehiakortasuna sustatu
- Hasiera-data
- 2016/01/01 (aurreikusitakoa)
- Gai sektorialak
- Tokiko merkataritza
- Eremu geografikoak
- Guztiak
Amaituta
Egungo balioa:10,70 %
Helburua:10,80 %
Jarraipena
Merkataritzako Plan Zuzentzailea
Eguneratze-data: 2017/12/26
Gobernu Kontseiluak ontzat eman du Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko 2017-2020 Plan Estrategikoa. Dokumentuan 2017-2020 aldirako Merkataritzako Gida Plana jasotzen da. Plan horrek sailetako lan-ildoak, programak eta aurrekontu-zuzkidurak erakusten ditu, Euskadiko Merkataritza sustatzeari lotuta.
- Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioak)