1. Euskal Merkataritzaren Gida Plana egin, 2017-2020 urteetarako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Planaren ezarpen esparruan

xx

Helburua
31. Euskal merkataritza-sektorearen lehiakortasuna sustatu
Hasiera-data
2016/01/01 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Tokiko merkataritza
Eremu geografikoak
Guztiak
Merkataritzako Plan Zuzentzailea egitea

Amaituta

Merkataritza sektorea/BPG (guztizko enpleguaren gaineko ehunekoa)

Egungo balioa:10,70 %

Helburua:10,80 %

Jarraipena

Merkataritzako Plan Zuzentzailea
Eguneratze-data: 2017/12/26

Gobernu Kontseiluak ontzat eman du Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko 2017-2020 Plan Estrategikoa. Dokumentuan 2017-2020 aldirako Merkataritzako Gida Plana jasotzen da. Plan horrek sailetako lan-ildoak, programak eta aurrekontu-zuzkidurak erakusten ditu, Euskadiko Merkataritza sustatzeari lotuta.

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioak)
  • Merkataritzako Plan Zuzentzailea egitea: Amaituta
  • Merkataritza sektorea/BPG (guztizko enpleguaren gaineko ehunekoa): 10,70 %