2. Kontsumo-gatazkak modu eraginkor eta efizientean konpondu, eta erreklamazioak kudeatzeko...
2. Kontsumo-gatazkak modu eraginkor eta efizientean konpondu, eta erreklamazioak kudeatzeko eta ebazteko prozedura erraztu. Horretarako, bitartekaritza sustatuko da gatazkak konpontzeko bide gisa, baita Kontsumoko Arbitraje Sistemari atxikitzea ere, eta hobetu egingo da erreklamazioen eta arbitraje-eskaeren izapidetze telematikoa
- Helburua
- 32. Kontsumobide - Kontsumoko Euskal Institutua
- Hasiera-data
- 2016/01/01 (aurreikusitakoa)
- Gai sektorialak
- Kontsumoa
- Eremu geografikoak
- Guztiak
Egungo balioa:15.500 atxikitako negozioak
Helburua:15.000 atxikitako negozioak
Jarraipena
Kontsumoko arbitrajearen urteko kanpainak
Eguneratze-data: 2018/03/01
Urteko kanpainak, 2016,2017, 2018,2019, arbitrajeari atxikitzea sustatzeko; horri esker, Euskadiko 15.500 negoziok konpromisoa hartu dute jada kontsumitzaileekin dituzten arazoak konpontzeko, judizioz kanpoko doako prozedura honen bidez.
- Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)