2. Kontsumo-gatazkak modu eraginkor eta efizientean konpondu, eta erreklamazioak kudeatzeko...

2. Kontsumo-gatazkak modu eraginkor eta efizientean konpondu, eta erreklamazioak kudeatzeko eta ebazteko prozedura erraztu. Horretarako, bitartekaritza sustatuko da gatazkak konpontzeko bide gisa, baita Kontsumoko Arbitraje Sistemari atxikitzea ere, eta hobetu egingo da erreklamazioen eta arbitraje-eskaeren izapidetze telematikoa

Helburua
32. Kontsumobide - Kontsumoko Euskal Institutua
Hasiera-data
2016/01/01 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Kontsumoa
Eremu geografikoak
Guztiak
Kontsumoko arbitrajeari atxikitzea

Egungo balioa:15.500 atxikitako negozioak

Helburua:15.000 atxikitako negozioak

Jarraipena

Kontsumoko arbitrajearen urteko kanpainak
Eguneratze-data: 2018/03/01

Urteko kanpainak, 2016,2017, 2018,2019, arbitrajeari atxikitzea sustatzeko; horri esker, Euskadiko 15.500 negoziok konpromisoa hartu dute jada kontsumitzaileekin dituzten arazoak konpontzeko, judizioz kanpoko doako prozedura honen bidez.

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Kontsumoko arbitrajeari atxikitzea: 15.500 atxikitako negozioak