6. ZUZENEAN Herritarrentzako Arreta Zerbitzua garatu eta hobetu

xx

Helburua
61. Gardentasuna eta herritarren partaidetza sustatu
Hasiera-data
2017/01/01 (aurreikusitakoa)
Amaiera-data
2020/12/31 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Herritarrentzako arreta, Herritarren parte-hartzea eta gobernu irekia
Eremu geografikoak
Guztiak
Zuzenean herritarrentzako zerbitzua garatzea eta hobetzea.

Prozesatzen

Jarraipena

Sarrerak euskadi.eus webgunera.
Eguneratze-data: 2019/03/03

euskadi.eus webguneak 2018an 56 milioi sarrera izan zituen, aurreko urtean baino% 3 gehiago.

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Zuzenean herritarrentzako zerbitzua garatzea eta hobetzea.: Prozesatzen
Zuzenean zerbitzuak erantzundako kontsultak.
Eguneratze-data: 2019/02/12

Zuzenean Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta Zerbitzuak ia 900.000 kontsultari erantzun zien 2018an, aurreko urtean baino% 4 gehiago

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Zuzenean herritarrentzako zerbitzua garatzea eta hobetzea.: Prozesatzen
Dokumentazioa telematikoki trukatzea.
Eguneratze-data: 2017/12/05

Eusko Jaurlaritzak erregistroko idazpenak egiten zituen Estatuko gainerako administrazio publikoekin. Horrela, Eusko Jaurlaritzaren herritarrentzako arretarako bulegoek Estatuko edozein administraziori zuzendutako dokumentuak erregistra ditzakete eta herritarrek administrazio horien aurrean aurkeztutako dokumentuak formatu elektronikoan bidal ditzakete, bidalketak sinplifikatuz eta dokumentuak organo hartzaileari helarazteko behar diren epeak murriztuz. Era berean, Eusko Jaurlaritzak formatu elektronikoan jaso ahal izango ditu herritarrek sistema honi atxikitako Estatuko edozein administrazio publikoren aurrean aurkeztutako dokumentuak, bai eta administrazio publikoek eurek Eusko Jaurlaritzaren mendeko edozein sail edo erakunderi zuzendutako dokumentuak ere. 

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Zuzenean herritarrentzako zerbitzua garatzea eta hobetzea.: Prozesatzen