3. Bokazio zientifikoak eta bokazio artistikoak bultzatu
xx
- Helburua
- 91. Eskola inklusiboaren, ekitatiboaren eta berritzailearen alde egin, bikaintasunerantz aurrera egiteko
- Hasiera-data
- 2017/01/01 (aurreikusitakoa)
- Amaiera-data
- 2020/12/31 (aurreikusitakoa)
- Gai sektorialak
- Gizarte-ekintza, Hezkuntza
- Eremu geografikoak
- Guztiak
Prozesatzen
Egungo balioa:487 puntu
Helburua:483 puntu
Egungo balioa:499 puntu
Helburua:492 puntu
Jarraipena
STEAM Euskadi Hezkuntza Estrategia egitea eta ezartzea
Eguneratze-data: 2020/07/12
Hezkuntza Sailak abian jarri duen STEAM Euskadi Hezkuntza Estrategiaren esparruan, hezkuntza-etapa guztietan hezkuntza eta prestakuntza zientifiko-teknikoa sustatzeko, sare publikoko ikastetxeentzako deialdiak eskaini dira, Steam eremuari lotutako ekintzen proposamenari dagokionez. Era berean, Steam proiektuen diseinua eta STEAMgunea plataformaren sorrera bultzatu dira. Tresna digital berri hori 2019ko azaroaren 21ean aurkeztu zen, eta ikastetxeei beren Steam planak egiten lagunduko die.
Haur eta Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoentzako Steam proiektuak garatzeko deialdia egin da (2019-2020 deialdia, 253.529,20 €; 2018-2019 ikasturtea, 200.000 €)
- Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioak)