2. Herritarrentzako ohartarazpenak egiteko prozedura pertsonalizatua gaitu, "112" zenbakiaren eta teknologia berrien bidez

xx

Helburua
153. Larrialdiak prebenitzeko eta ohartarazteko sistema eta herritarren autobabesa indartu
Hasiera-data
2017/01/01 (aurreikusitakoa)
Amaiera-data
2020/12/31 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Herritarrentzako arreta, Segurtasuna eta bizikidetza
Eremu geografikoak
Guztiak
Herritarrei abisuak emateko prozedura abian jartzea, "112" zenbakiaren bidez.

Prozesatzen

Jarraipena

Herritarren eskura "nahierako abisuen" zerbitzua jartzen da, eguraldi txarrari buruzko datu zehatzekin.
Eguneratze-data: 2019/03/21

Herritarren eskura jartzen da, Euskalmeten bidez, "Nahierako abisuen" zerbitzu bat, babes zibilarekin lotutako informazio-tresna bat, nahi duenari posta elektroniko bidez meteorologia txarraren iragarpenen datu zehatzak doan eskaintzen dizkiona.

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Herritarrei abisuak emateko prozedura abian jartzea, "112" zenbakiaren bidez.: Prozesatzen