Ekimena 42.1. Euskadiko turismoa lehentasunezko merkatuetan sustatzea, berariazko protagonismoa emanez gure erreferentziazko merkatu nagusietan erakartzeko gaitasun handiagoa duten produktu turistikoei, besteak best...

Euskadiko turismoa lehentasunezko merkatuetan sustatzea, berariazko protagonismoa emanez gure erreferentziazko merkatu nagusietan erakartzeko gaitasun handiagoa duten produktu turistikoei, besteak beste, hauei: mendi-ibiliak; bide berdeak, enogastronomia edo turismo industrialaren aldeko apustua, berezitasun eta dibertsifikazio turistikorako elementu gisa.

Helburua
Kompromisoa 42. Euskadi - Basque Country bikaintasunezko norako turistikoa.
Hasiera-data
2020/09/05 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Turismoa
Eremu geografikoak
Euskadi

Jarraipena

Merkataritza eta Kontsumo sailburuak Erromanikoaren ibilbide zikloturistiko berria aurkeztu du, Sailak kultur zikloturismoko jardueraren kontzeptupean diseinatutako lehen ibilbidea.
Euskadiko Zikloturismo Estrategia eta Euskadi Cycling proiektuaren barruko ibilbide berriak aurkeztu da. Proiektu horren helburua da Euskadi nazioarteko erreferente bihurtzea bizikleta bidezko turismoa...
Eguneratze-data: 2023/02/23
Euskadiko Zikloturismo Estrategia eta Euskadi Cycling proiektuaren barruko ibilbide berriak aurkeztu da. Proiektu horren helburua da Euskadi nazioarteko erreferente bihurtzea bizikleta bidezko turismoan.
Basquetourrek Japoniako ordezkariak hartu ditu eta Basque Week in Japan ospatuko dela iragarri du, Asiako merkatuan gure eskaintza eta gastronomia eta kultura ezagutarazteko.
Eguneratze-data: 2023/02/21
Basquetourrek Japoniako ordezkariak hartu ditu eta Basque Week in Japan ospatuko dela iragarri du, Asiako merkatuan gure eskaintza eta gastronomia eta kultura ezagutarazteko.
Eusko Jaurlaritzak, Lehentasunezko Jarduketarako Eremuen funtsen bidez, 1,8 milioi euro baino gehiagoko inbertsioa egin du Bide Berdeetan
Euskadiko Turismoa sustatzeko udako kanpaina aurkezpena, “Bizit Euskadi” berreskuratu duena. Kontzeptuaren jarraipena egitea erabaki da, sustapenean inpaktua izango duten formatu eta bide berriekin.
Eguneratze-data: 2022/06/20
Euskadiko Turismoa sustatzeko udako kanpaina aurkezpena, “Bizit Euskadi” berreskuratu duena. Kontzeptuaren jarraipena egitea erabaki da, sustapenean inpaktua izango duten formatu eta bide berriekin.
Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren dinamizazio- eta sustapen-estrategiaren barruko udako kanpainak, sektorea suspertzen laguntzeko eta Euskadi seguru, askotariko, iraunkor eta mundu osoan aint...
Eguneratze-data: 2021/06/14
Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren dinamizazio- eta sustapen-estrategiaren barruko udako kanpainak, sektorea suspertzen laguntzeko eta Euskadi seguru, askotariko, iraunkor eta mundu osoan aintzatetsitako baten irudia erakusteko. Udako bi kanpainak, alde batetik, turismo jasangarriaren eta naturako turismoaren segmentuan oinarritu dira. Euskadiko bikaintasuneko gastronomiaren elementu eragilea ere erabiltzen da.
GATURI programaren aurrerapenen berri ematen da. Programa horren helburua mugaz gaindiko turismoko eta nekazaritzako elikagaien sektoreetako enpresa txiki eta ertainen lehiakortasuna hobetzea da, Nafar...
Eguneratze-data: 2021/05/28
GATURI programaren aurrerapenen berri ematen da. Programa horren helburua mugaz gaindiko turismoko eta nekazaritzako elikagaien sektoreetako enpresa txiki eta ertainen lehiakortasuna hobetzea da, Nafarroa, Euskadi, Errioxa, Pays Basque eta Bearn artean "helmuga bakarra" eraikiz, merkaturatze- eta nazioartekotze-estrategia bateratuak diseinatuz. Eskualde Garapeneko Europako Funtsak (EGEF) finantzatu du proiektua, POCTEFA programaren bidez. Helmuga bakarraren eskaintza web plataforma baten garapenean gauzatuko da. Plataforma horrek erakusleiho gisa balioko du, batetik, helmugaren ibilbideak eta esperientziak eta, bestetik, nekazaritzako elikagaien baliabideak ezagutarazteko.
Euskadik FITUR 2021ean parte hartuko duela iragarri da, helmuga seguru eta askotariko gisa duen irudia sustatzeko. Turismo-sektoreak garrantzitsutzat jotzen du ekitaldi honetan eta beste foro batzuetan...
Eguneratze-data: 2021/05/14
Euskadik FITUR 2021ean parte hartuko duela iragarri da, helmuga seguru eta askotariko gisa duen irudia sustatzeko. Turismo-sektoreak garrantzitsutzat jotzen du ekitaldi honetan eta beste foro batzuetan parte hartzea eta laguntzea. Euskadik turismoaren sektoreko enpresak eta profesionalak protagonista izatea izango du helburu nagusi