Ekimena 46.3. Merkataritza eta ostalaritzaren eraldaketa digitalerako plan bat abian jartzea.

Merkataritza eta ostalaritzaren eraldaketa digitalerako plan bat abian jartzea.

Helburua
Kompromisoa 46. Merkataritzaren eta ostalaritzaren lehiakortasuna hobetzea.
Hasiera-data
2020/09/05 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Tokiko merkataritza
Eremu geografikoak
Euskadi

Jarraipena

2023ko deialdia.Informazio gehiago
2021eko deialdia.Informazio gehiago (1.350.000.-€)(2021/05/26) Deialdiari esleitutako funtsak 2.000.000 euro gehitu dira. (Guztira: 3.350.000.- €) (2021/09/22)2021eko esleipena. (2023/02/08)
Tokiko merkataritzarako aparteko funtsetatik 20 milioi euro bideratuko direla zuzeneko laguntzetan 15 milioi euro eta kontsumo-bonuetan 5 milioi euro iragartzen da. Horiei 1,4 milioi gehiago gehitu zai...
Eguneratze-data: 2022/06/05
Tokiko merkataritzarako aparteko funtsetatik 20 milioi euro bideratuko direla zuzeneko laguntzetan 15 milioi euro eta kontsumo-bonuetan 5 milioi euro iragartzen da. Horiei 1,4 milioi gehiago gehitu zaizkie atxikitako erakundeek
2022ko deialdia  (3.350.000.-€)(2022/05/16)2022ko esleipena.  (2023/06/30)
2020ko esleipena(2021/03/08)
Euskadiko merkataritzako berrikuntzarekin, kalitatearekin eta teknologia berriekin lotutako prozesuetarako laguntzak emateko Merkataritzako Bulego Teknikoak (OCT) programa.
Eguneratze-data: 2020/09/05

Euskadiko merkataritzako berrikuntzarekin, kalitatearekin eta teknologia berriekin lotutako prozesuetarako laguntzak emateko Merkataritzako Bulego Teknikoak (OCT) programa.

COVID-19aren aurrean merkataritza-establezimenduak modernizatzen laguntzeko programa.
Eguneratze-data: 2020/09/05
COVID-19aren aurrean merkataritza-establezimenduak modernizatzen laguntzeko programa.