Ekimena 51.1. Kontsumitzaileen erreklamazioak eraginkortasun handiagoarekin kudeatzea eta Kontsumoko Sistema Arbitrala optimizatzea, administrazio prozedurak sinplifikatuz.

Kontsumitzaileen erreklamazioak eraginkortasun handiagoarekin kudeatzea eta Kontsumoko Sistema Arbitrala optimizatzea, administrazio prozedurak sinplifikatuz.

Helburua
Kompromisoa 51. Bikaintasunerantz lan egitea kontsumo-gatazken ebazpenean.
Hasiera-data
2020/09/05 (aurreikusitakoa)
Gai sektorialak
Kontsumoa
Eremu geografikoak
Euskadi

Jarraipena

Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburuak eta Kontsumobideko zuzendariak Kontsumobideren 2021eko memoriaren datuak aurkeztu dituzte
Eguneratze-data: 2022/03/07
Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburuak eta Kontsumobideko zuzendariak Kontsumobideren 2021eko memoriaren datuak aurkeztu dituzte
Kontsumobidek produktu, ondasun eta zerbitzuen edo merkataritza-praktiken gaineko zehapen-kanpainak programatzen ditu urtero. Zehapen-kanpainetan, irregulartasunak edo ez-betetzeak ikusiz gero, ikuskap...
Eguneratze-data: 2021/12/31
Kontsumobidek produktu, ondasun eta zerbitzuen edo merkataritza-praktiken gaineko zehapen-kanpainak programatzen ditu urtero. Zehapen-kanpainetan, irregulartasunak edo ez-betetzeak ikusiz gero, ikuskapenak ondasunaren edo zerbitzuaren hornitzaileari zigorra ezar diezaioke. Oro har, aurretiazko informazio-kanpainetan irregulartasunak daudela egiaztatu ondoren hartzen dira.
2021ean honako zehapen-kanpaina hauek egin dira:
Produktuak Internet bidez erostea. Zehapen-kanpaina
Maskara higienikoak laginak hartzeko kanpaina, saretazko maskarei arreta berezia jarrita. Zehapen-kanpaina
Garbitegietako autozerbitzuak kontrolatzeko kanpaina. Zehapen-kanpaina