Merkataritzako Plan Estrategikoa

Laudioko estrategia eta Merkataritzako Plan Estrategikoa berrikustea, gure merkataritzak dituen erronkak identifikatuta eta horiei aurre egiteko estrategiak garatuta.

Helburua
1. Jarduera ekonomikoa: industria, merkataritza eta zerbitzuak
Hasiera-data
2020/06/01 (aurreikusitakoa)
Aurrekontua
0 €
Gai sektorialak
Tokiko merkataritza
Eremu geografikoak
Guztiak
Plana egitea

Prozesatzen

Jarraipena

Merkataritzarako, ostalaritzarako eta zerbitzuetarako laguntzak COVID-19
Eguneratze-data: 2020/06/08

250.000 euroko laguntza-lerroa, COVID-19ren ondoren gure negozioak berrabiarazten laguntzeko

Ekintza
Merkataritzako Plan Estrategikoa
Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Plana egitea: Prozesatzen
Estrategiaren zirriborroa
Eguneratze-data: 2020/06/01

Datozen 4 urteetarako hiri-ekonomiaren estrategiaren zirriborroa diseinatzea (gaur egun Apillekin kontrastatzeko fasean dago).

Ekintza
Merkataritzako Plan Estrategikoa
Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Plana egitea: Prozesatzen
Sektorearekin asanbladak
Eguneratze-data: 2020/05/01

2 batzar ireki egitea hiri-ekonomiaren sektorearekin, inkesten emaitzak aurkezteko eta proiektuak definitzeko.

Ekintza
Merkataritzako Plan Estrategikoa
Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Plana egitea: Prozesatzen
COVID-19 ireki-aurreko bonuak
Eguneratze-data: 2020/04/27

COVID-19ren ondoren tokiko kontsumoa eta erosketa sustatzeko 6.000 euroko bonu-programa

Ekintza
Merkataritzako Plan Estrategikoa
Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Plana egitea: Prozesatzen
Merkataritzari inkesta
Eguneratze-data: 2020/04/01

Saltokiei, ostalaritzako lokalei eta zerbitzu-enpresei inkesta bat egitea, sektorearen erronkak eta etorkizuneko proiektu posibleak identifikatzeko.

Ekintza
Merkataritzako Plan Estrategikoa
Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Plana egitea: Prozesatzen
Benchmark analisia
Eguneratze-data: 2020/02/01

Inguruko udalerrietako merkataritza-estrategiaren arloko jardunbide egokiak identifikatzen dituen benchmark azterketa bat garatzea.

Ekintza
Merkataritzako Plan Estrategikoa
Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Plana egitea: Prozesatzen