2.2.7. Komunikazio-kanpaina bertoko merkataritza eta kontsumo arduratsua sustatzeko.

Kontsumoa bonuen bitartez sustatzeko neurriei lotuta, kontsumoa Bilboko saltoki eta negozioetan bultzatu eta sustatzeko komunikazio-kanpaina bat egitea planteatzen da. Azpimarratu beharreko alderdien artean, tokiko kontsumoaren segurtasuna eta Bilbok merkataritza-hiri bezala duen erakargarritasuna kontsideratuko dira. Neurri hau hiriko Merkatarien Elkarteekin adostuko da, data egokienak aurkitzeko xedez eta ostalaritza sektoreari arreta berezia zuzenduz.

Helburua
2.2.b. EKONOMIA ETA ENPLEGUA. Zuzeneko kontsumorako pizgarriak Bilbon. Bilbao Bonuak.
Hasiera-data
2021/01/01 (aurreikusitakoa 2021/01/01)
Amaiera-data
2021/12/31 (aurreikusitakoa)
Aurrekontua
150.000 €
Gai sektorialak
Tokiko merkataritza, Kontsumoa
Gauzatze-egoera

Prozesatzen

Jarraipena

Egindako jardueren segimendua 2021eko ekainaren 30ean.
Eguneratze-data: 2021/06/30

Hainbat komunikazio-ekintza egiten ari dira, batik bat bonu desberdinak jaulkitzen laguntzeko.

Adierazleak (jarraipen hau egiterakoan balioa)
  • Gauzatze-egoera: Prozesatzen